Tomas Frecka

Tomassito

Začal cvičiť: 1. mája 2020
Program: FitNation Kouč/ Individuálne trénovanie

“Fitnation mi bolo odporučené mojím kamarátom, ktorý dosiahli svoje ciele relatívne rýchlo. Podarilo sa im schudnúť a následne aj vyformovať pekne postavu. Diagnostika bola s veľmi milou trénerkou, ktorá ma previedla celým procesom. Vysvetlila mi jednotlivé ťažkosti, ktorým budem čeliť a dobre ma na ne pripravila. Potom počas starostlivosti som si na to veľa krát spomenul. Cvičenie, appka, jedálniček boli super, ľahké na používanie. Už som kouča stihol odporučiť mojim rodičom”

Cieľ:

  • Zhodiť približne 5kg
  • Nabrať 3kg svalov
  • Odstrániť bolesť ľavého kolena
  • Zlepšiť spánok

Úvodný stav:

  • V FMS diagnostike sme odhalili viacero svalových dysbalancií
  • Na váhe inbody sme identifikovali nadpriemerné množstvo tuku
  • Postúra naklonená na stranu
  • Postoj v predsune panvy
  • Strava bohatá na sacharidy a tuky
  • Veľmi nízky príjem bielkovín

Individualizácia tréningového plánu

  • Techniky s rollerom na uvoľnenie driekovej chrbtice
  • Silové cvičenia 2x do týždňa
  • Mobilizačné a aeróbne cvičenia 2x do týždňa
  • Nastavený individualizovaný stravovací plán bohatý na bielkoviny
  • Zohľadnenie intoleranie na histamín
  • Ponechali sme Tomášove obľúbené jedlo vyprážaný syr aspoň 1/týždeň

Výsledky

  • Tomáša bolelo rameno pri behaní a uvolnením bedra sme to odstránili (lumbárnu fasciu sme uvolnili cvičením s rollerom)

Na základe testovania sme odkryli veľké výpadky hlbokého stabilizačného systému zvýraznené aj popôrodnou diastázou. Vzhľadom na výrazne valgózne (vpadnuté) členky aj kolená sme zistili, že ani stabilita bedrových kĺbov nepracuje optimálne a zmena ťažiska môže spôsobovať problémy s bolesťami kolien aj driekovej chrbtice. Mobilita v kĺboch nebola obmedzená, čomu však nahráva aj fakt, že počas tehotenstva väzy v okolí kĺbov laxnejú, a preto býva problém skôr v ich stabilizačnej ako mobilizačnej funkcii. Lucka sa nám zdôverila, že jej syn zaberá väčšinu voľného času a preto si nevedela predstaviť hodinový tréning. Preto sme boli nútení tréningový plán prispôsobiť na dĺžku trvania 30 min.

Aké je tvoje obľúbené jedlo?

Jaaaaj, toto je moja slabosť, ale vyprážaný syr s hranolkami.

Obával som sa, že či všetko zvládnem aj sám. Nebol som si istý technikou.

Aká je tvoja obľúbená forma oddychu?

Veľmi rád bicyklujem a chodím na ryby.

Aká je tvoje obľúbená kniha?

Pravdepodobne to bude Extreme Ownership od autorov Wilincka a Babina.

FitNation kouč v skratke

Osobný tréner na diaľku – FitNation Kouč je moderný fitness komplexný program s diagnostikou, tréningovým plánom, jedálničkom a neustálym trénerskym dohľadom, vďaka ktorému konečne získate telo, po akom túžite. Nabratie svalovej hmoty, vyformovanie postavy, schudnutie a dosiahnutie individuálnych cieľov, ku ktorým vám pomôže pravidelné cvičenie podľa tréningov na mieru a dohľad osobného trénera. A to aj na diaľku. S FitNation Kouč cvičíte kedy a kde chcete a na svojej postave môžete efektívne pracovať aj z domu.

Mgr. kondičný tréner na FTVŠ UK
Bc. fyzioterapia na UCM

3000 uskutočnených tréningov
4 roky praxe

Vaše zdravie na prvom mieste

Viac o programe FitNation Kouč